Bolygófelszín renderelés

Konzulens:
Dr. Magdics Milán
Tárgy:
Önálló laboratórium - Szoftverfejlesztés és rendszertervezés specializáció, BSc Info.
Önálló laboratórium 1 - Vizuális informatika főspecializáció, MSc Info.
Önálló laboratórium 2 - Vizuális informatika főspecializáció, MSc Info.
Hallgatói létszám:
1
Folytatás:
Szakdolgozat / Diplomaterv
Leírás:

Egy bolygó felszínének geometriája a legtöbbször változatos és bonyolult, egyszerre nagyléptékű és részletes. Virtuális valóság rendszerekben az ilyen komplexitású geometria csak dinamikus részletezettségi szintet lehetővé tévő módszerek (level-of-detail, LOD) alkalmazásával jeleníthetők meg valósidőben. A megjelenített háromszögháló így egy dinamikus, a kamera pozíciójának és irányának figyelembe vételével frissített adatszerkezet, melyet hatékonyan kell másolnunk a GPU-ra, illetve ott szükség esetén tovább finomítani.


Az önálló labor során a hallgató feladatai közé tartozik a level-of-detail módszerekkel, valamint a GPU programozással való megismerkedés és a kiválasztott algoritmusok GPU implementációja is.