OpenGL grafikus könyvtárra épülő számítógépes játékmotor fejlesztése

Konzulens:
Dr. Tóth Balázs György
Tárgy:
Önálló laboratórium - Szoftverfejlesztés és rendszertervezés specializáció, BSc Info.
Önálló laboratórium 1 - Vizuális informatika főspecializáció, MSc Info.
Önálló laboratórium 2 - Vizuális informatika főspecializáció, MSc Info.
Hallgatói létszám:
2
Folytatás:
Szakdolgozat / Diplomaterv
Leírás:
A feladat a 3 dimenziós számítógépes játékok elemeinek a megvalósítása. A lehetséges részfeladatok az alábbiak: karaktermodellezés és felhasználás játékokban (csontváz animáció és sima bőrözés), terepek részletezési szintek (level of detail) eljárással történő megjelenítése, valós megvilágitási effektusok és árnyékok szimulálása játékokban (fénytérképek, obscurancia), fizikai szimuláció és ütközés detektálás, a grafikus hardver alkalmazása, konkrét játékok létrehozása játékmotorok felhasználásával.