Geometriai algoritmusok szemléltetése Unity környezetben
Konzulens:
Dr. Vaitkus Márton
Tárgy:
Önálló laboratórium 1 - Egészségügyi mérnök, MSc Eü.
Önálló laboratórium 2 - Egészségügyi mérnök, MSc Eü.
Önálló laboratórium - Szoftverfejlesztés és rendszertervezés specializáció, BSc Info.
Önálló laboratórium - Irányítórendszerek ágazat, BSc Vill.
Projektfeladat mechatronikusoknak
Önálló laboratórium 2 - Egészségügyi mérnök, MSc Eü.
Önálló laboratórium - Szoftverfejlesztés és rendszertervezés specializáció, BSc Info.
Önálló laboratórium - Irányítórendszerek ágazat, BSc Vill.
Projektfeladat mechatronikusoknak
Hallgatói létszám:
2
Folytatás:
Szakdolgozat / Diplomaterv
PhD
TDK dolgozat
PhD
TDK dolgozat
Leírás:
A modern játékmotorok, mint például a Unity engine segítségével számos 3D geometriai algoritmus szemléltethető volna valamilyen látványos módon. A beépített kamerakezelés, eseménykezelés és szkriptelési lehetőségek valamint az Editor program kényelmes kezelőfelülete által a gépi látás és a számítógépes geometria módszereinek kutatása és a kapcsolódó algoritmusok fejlesztése jelentősen megkönnyíthető.


A hallgató feladatai:
1. Ismerkedjen meg a Unity játékmotorral. [1]
2. Implementáljon valamilyen konzulens által kijelölt, vagy szabadon választott geometriai algoritmust Unity környezetben és szemléltesse az egyes lépéseket.
Ajánlott előismeretek: érdeklődés a 3D geometria iránt