Játékfejlesztés [EU Horizon Projekt] 3. Business model with AI personae

Konzulens:
Dr. Szécsi László
Tárgy:
Önálló laboratórium - Szoftverfejlesztés és rendszertervezés specializáció, BSc Info.
Önálló laboratórium - Irányítórendszerek ágazat, BSc Vill.
Önálló laboratórium 1 - Irányítórendszerek főspecializáció, MSc Vill.
Önálló laboratórium 2 - Irányítórendszerek főspecializáció, MSc Vill.
Önálló laboratórium 1 - Vizuális informatika főspecializáció, MSc Info.
Önálló laboratórium 2 - Vizuális informatika főspecializáció, MSc Info.
Önálló laboratórium 1 - Intelligens beágyazott mecha. rendsz. szakir., MSc Mecha.
Önálló laboratórium 1 - Egészségügyi mérnök, MSc Eü.
Önálló laboratórium 2 - Egészségügyi mérnök, MSc Eü.
Önálló laboratórium 2 - Vizuális informatika MSc. főspec.
Hallgatói létszám:
2
Folytatás:
Szakdolgozat / Diplomaterv
Leírás:
A téma keretében be lehet csatlakozni a EU Horizon e-DIPLOMA nevű projektjébe. Egy Social Enterpreneurship témájú kurzushoz kell minijátékot gyártani. A projektben végzett munkáért az oda felvett hallgatók EU-s szintű fizetést is kaphatnak.

Brainstrorm Edison (Unreal Engine or Unity integration?)

Szerepet kap a nemjátékos karakterekkel történő szóbeli vagy gépelt szöveges párbeszéd. Ehhez a Llama nyílt forráskodú, előre tanított neurális hálót kell használni, elérve, hogy rövid 1-2 oldalas szerepleírás alapján a virtuális karakterek párperces beszélgetést tudjanak folytatni, ami közben (megfelelő kérdésre) meg tudják osztatni a tényanyagot a diákkal.

Students develop their business model as a group using canvas templates, video conferencing, and a shared AR workspace. They talk (via text chat) to semi-random AI characters representing potential customers. They need to adjust their business plan according to the needs of there customers. [AI chat, group work, co-creation] 

Is this using augmented reality?
Kind of. We are talking to Brainstorm about doing this in their environment Edison. The point
is to add something visually to the canvas process. So this is the Brainstorm kind of AR,
where 3D content is combined with video conferencing.
- It’s this lecture collaborative? Or the different actors make things in parallel and later
they comment the strategies?
Totally collaborative, as I understand. But Kai and Enrico are the experts here.
- Can we put some events during the lecture to record clicks?
Sure.
- It`s there a path of learning or each one can make it in a different order?
This is a pretty standard canvas-based design activity with a little bit of graphics and AI
to spice it up. As I understand it, the canvas gives you a well-defined path, but it is still
a creative group project with discussing ideas.